
Vaša najčešća pitanja
Gdje mogu kupiti Nestlé proizvod?
Prije svega, hvala vam na interesu. NAN mlijeka možete kupiti u svim većim trgovačkim lancima i drogerijama (Konzum, Spar, Lidl, Plodine, dm, Bipa, Mueller…).
Mogu li dobiti besplatne uzorke?
Trenutno nemamo promotivne uzorke niti poklone za bebe koje bismo vam mogli poslati, ali vas svakako pozivamo da nas i dalje pratite na Facebook stranici, jer često organiziramo nagradne natječaje u kojima možete osvojiti lijepe nagrade.
Mogu li od vas naručiti proizvode?
Proizvod ne možete direktno kupiti od nas, ali molimo vas da kontaktirate naš besplatni Info telefon za potrošače 0800 600 604, pa će vam kolege pronaći najbliže prodajno mjesto u (grad).
Koja je cijena proizvoda?
Nestlé Adriatic preporučuje maloprodajne cijene za svoje proizvode, no nema nikakav utjecaj na njihovo formiranje u maloprodaji što je isključivo samostalna odluka pojedinog trgovca pa se cijene mogu razlikovati. Molimo vas da točnu i konačnu informaciju o cijeni provjerite kod željenog trgovca.
Koja je razlika između NAN® OPTIPRO® i NAN® PRO®?
Došlo je do promjene isključivo u pakiranju (način otvaranja kutije) i imenu proizvoda (iz NAN PRO u NAN OPTIPRO), a sam sastav, odnosno receptura proizvoda, ostala je ista.
Koji je vremenski rok za konzumaciju nakon pripreme?
Preporučamo da pripremljeni NAN bebica konzumira u roku sat vremena.
Zašto su različita pakiranja (koje je novije)?
Od kada su na domaćem tržištu, Nestlé NAN® COMFORTIS® mliječni pripravci promijenili su dizjan pakiranja. Kako izgledaju aktualna pakiranja, možete pogledati na poveznici: https://www.nestlebabyandme.hr/hr/nestle-nan-comfortis.
Ako će vam biti potrebne dodatne informacije oko naših proizvoda, pozivamo vas da nam se javite na besplatni Info telefon za potrošače 0800 600 604, radnim danom od 8:30 do 16:30, rado ćemo vam pomoći.
Gdje čuvati NAN® nakon otvaranja?
Proizvod je nakon otvaranja potrebno čuvati na suhom i hladnom mjestu, međutim, frižider je prehladno mesto. Bitno je da proizvod nije na direktnoj svjetlosti koja bi dodatno zagrijavala limenku, što znači da će ormarić u kuhinji biti dobar izbor, ako u kuhinji nije prevruće. Ako imate bilo kakvih dodatnih pitanja ili nedoumica, slobodno nam se javite, rado ćemo vam pomoći.
Zašto nema Nestlé proizvoda?
Temeljem strateške odluke o fokusu na mliječne formule za dojenčad, odlučili smo prekinuti distribuciju ovih proizvoda te više nisu dio našeg asortimana.
U slučaju da imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte na besplatni Info telefon za potrošače 0800 600 604, radnim danom od 8:30 do 16:30, rado ćemo vam pomoći.
Koja je razlika između proizvoda Nestlé Beba i NAN®?
Proizvodi Nestlé Beba i NAN su Nestlé brendovi. Brend Nestlé Beba za hrvatsko tržište distribuira njemačka trgovina Müller te Nestlé Adriatic ne upravlja recepturom navedenog proizvoda.
NAN proizvode za hrvatsko tržište distribuira direktno tvrtka Nestlé Adriatic koja osigurava da je proizvod u skladu sa svim lokalnim zakonskim regulativama.
Navedeni proizvod distribuira se na tržišta diljem Europe, poput tržišta Mađarske, Poljske i Grčke, gdje se navedeni proizvod može pronaći u jednakom sastavu kao i proizvod koji možete kupiti u Hrvatskoj. Sastav proizvoda se usklađuje s europskim zakonima i regulativom, te odražavaju visoke standarde kvalitete i sigurnost.